lørdag 23. januar 2010

Søskenbarntreff

I går og i dag har Tristan hatt litt feber etter sprøyta på torsdag. Så eg håper at det går greitt med barnevakten som skal passe han i kveld når eg skal gå på ett lite søskenbarntreff hos Solveig i kveld.

Vi møttes hos Solveig kl. 20:00 og Kari, Bente Lise, Anne-Keith, Mona, Kristin, Kjersti, Solveig og meg var der. Vi fikk servert appelsinmarinerte kyllingfilee med linser og hjemmelagt potetmos og gulerøtter, vanvittig godt.
Til dessert fikk vi sjokoladefondant med hjemmelagt vanliljeis, mmm


Hadde en kjemekoselig kveld og det gitt godt hos min kjære Kristin som var barnevakt for engleungene mine. Ariana var oppe til 01:30 så det ble litt seint kan du si



Her prøver Anne-Keith og Kjersti seg på en sam spilling på pianoet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar